POVRATI I REKLAMACIJE
POVRATI I REKLAMACIJE
DA LI SE ROBA MOŽE VRATITI U SLUČAJU DA NAM NE ODGOVARA KVALITETA ILI JE NPR. RAZBIJENO ITD.?
> POVRAT NEŽELJENE ISPRAVNE ROBE
Kupac ima pravo odustati od kupnje unutar 14 dana od datuma preuzimanja paketa, iz bilo kojeg razloga i bez objašnjena, osim ako se radi o robi izrađenoj prema narudžbi. Kupcu se vraća puni iznos uplate, a trošak povrata proizvoda snosimo mi.
> REKLAMACIJA ZBOG DOSTAVLJENE OŠTEĆENE ROBE
Ako su proizvodi oštećeni u transportu ili ako sadržaj pošiljke ne odgovara narudžbi, isti će biti vraćen dobavljaču/proizvođaču o našem trošku, a novi će bez dodatne naplate biti poslan u najkraćem mogućem roku.
JE LI POVRAT PROIZVODA BESPLATAN?
Da, imaš pravo na povrat proizvoda o našem trošku unutar 14 dana od dana dostave, bez obzira na razlog.
PRIMIO SAM SAMO JEDAN DIO PROIZVODA / DIJELOVA…
Ponekad, zbog ograničenja veličine u dostavnim vozilima, paketi mogu doći u više različitih termina, bez obzira radi li se i o samo jednom proizvodu. Svakako pričekaj da pristignu ostali paketi.
NA KOJU ADRESU MOGU VRATITI PROIZVOD?
U slučaju povrata ili reklamacije molimo da ne vraćaš samoinicijativno proizvod na našu adresu jer će biti odbijen i dobit ćeš ga natrag iz razloga jer mi ne skladištimo robu. Pričekaj da te kontaktiramo u vezi daljnjeg dogovora.
VAŽNA NAPOMENA: Ako si originalne kutije bacio, možeš koristiti zamjenske, ali nam je zbog dostavnih procedura vrlo bitno da proizvod bude spakiran U JEDNAKOM BROJU KUTIJA U KOJEM JE DOSTAVLJEN te da nam unaprijed javiš dimenzije i težinu paketa (ako nisu originalni).
ŽELIM VRATITI PROIZVOD NO BACIO SAM ORIGINALNU KUTIJU
Napominjemo da je dužnost kupca da proizvod upakira u kartonsku kutiju (ukoliko je izvorno tako i zaprimljen), jer u suprotnom dostavna služba ima pravo odbiti preuzimanje (razlog=nepravilno pakiranje)! Ukoliko si proizvod izvorno zaprimio u više pakiranja (kutija) povratak moraš osigurati u tom istom broju kutija iz razloga jer neki dobavljači uvjetuju da broj izvornih dostavnih naloga mora odgovarati broju naloga za prikup, kako bi se pravilno evidentirao povrat. Ukoliko nisi u mogućnosti vratiti proizvod u originalnim kutijama, molimo osiguraj zamjenske kutije odgovarajućih dimenzija. Molimo te da nam unaprijed javiš dimenzije i težinu paketa (ako nisu originalni).
U PAKETU NISAM PRIMIO RAČUN
Račun ćeš primiti odvojeno, putem e-maila.