Česta pitanja
DOSTUPNOST PROIZVODA
KAKO JE MOGUĆE DA JE PROIZVOD RASPRODAN, JER KAD SAM GA NARUČILA PISALO JE DA IMA DOVOLJNO KOMADA I MOGLA SAM GA NARUČITI I NORMALNO UBACITI U KOŠARICU?
Prikazani proizvodi na zebra.hr u pravilu su dostupni. Međutim, u rijetkim slučajevima, zbog tehničkih razloga, dogodi se da je naručeni proizvod nedostupan ili se rasprodao u periodu između naručivanja i evidentiranja uplate. U slučaju nedostupnosti uvijek smo maksimalno korektni prema kupcu i dalje postupamo u dogovoru s njim, u vidu povrata novca ili mogućnosti zamjene za proizvod sličnih karakteristika.
MOGU LI OSOBNO POGLEDATI ILI PREUZETI PROIZVODE?
Ne, mi smo isključivo internet prodaja, nemamo fizičku trgovinu niti izložbeni salon u Hrvatskoj, kao ni direktan doticaj s proizvodima. Svi proizvodi dostavljaju se na tvoju adresu izravno sa skladišta dobavljača/proizvođača.
No, zato ti omogućujemo besplatnu dostavu na bilo kojoj lokaciji u Hrvatskoj, uključujući i većinu otoka. Prije dovršetka narudžbe molimo pogledaj napomenu o vremenu dostave koja se nalazi uz svaki proizvod, te moguću napomenu u vezi dostave na otoke.
PLAĆANJE I PROCES NARUČIVANJA
DA LI JE MOGUĆE PLAĆANJE POUZEĆEM?
Plaćanje pouzećem moguće je za veći dio asortimana. Ukoliko je za pojedini proizvod moguće plaćanje pouzećem, obavijest o istome će biti navedena u opisu proizvoda.
KAKO MOGU DOĆI DO PROMO KODA?
Pogledaj slikovnu uputu. U košarici je, u predviđeno polje za unos kupon koda, potrebno upisati riječ PROMO. Napomena: kupon kod vrijedi samo za ove artikle.
KOJI SU DOSTUPNI NAČINI PLAĆANJA?
a) POUZEĆEM - moguće je za veći dio asortimana. Ukoliko je za pojedini proizvod moguće plaćanje pouzećem, obavijest o istome će biti navedena u opisu proizvoda.
b) VIRMANOM/OPĆOM UPLATNICOM (internet bankarstvo, mobilno bankarstvo, banka, pošta i sl.)
c) KARTICAMA JEDNOKRATNO: Visa, MasterCard, Maestro, Diners, DiscoverCard
d) KARTICAMA OBROČNO 2-12 rata:
– MasterCard kreditnim, Visa debitnim i kreditnim karticama Zagrebačke banke
– Maestro, Visa Inspire i Premium Visa karticama PBZ-a
– Diners
– Maestro debitnim karticama sljedećih banaka:
- Erste&Steiermarkische bank d.d.
- Sberbank d.d.
- Kent Banka
- Kreditna Banka Zagreb d.d.
- Slatinska banka d.d.
DA LI JE MOGUĆE DA NAM DOSTAVITE PONUDU? PLAĆANJE BI IZVRŠILI PUTEM PONUDE/PREDRAČUNA?
Naravno, pošalji nam podatke o tvrtki - naziv, adresu i OIB.
MOGU LI DOBITI R1 RAČUN?
Da, prilikom narudžbe, u koraku Plaćanje i dostava, označi kućicu 'Želim R1 račun' i unesi naziv i OIB tvrtke.
MOGU LI DOBITI E-RAČUN?
Da, prilikom narudžbe, u polju komentara, unesi napomenu da trebaš e-Račun.
IZVRŠIO SAM UPLATU KARTICOM ALI NISAM DOBIO POTVRDU NARUDŽBE NA E-MAIL
Ponekad se dogodi da sustav ne pošalje potvrdu automatski, moguće je da je da si prerano zatvorio browser nakon izvršene uplate u CorvusPay sustavu. Slobodno nas kontaktiraj pa ćemo ponoviti slanje.
PRILIKOM PLAĆANJA KARTICOM SUSTAV ME TRAŽI 3-D SECURE KOD
3-D Secure je postupak za dodatnu sigurnost prilikom online plaćanja kreditnim karticama. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program tvoja banka, uz valjanost same kartice, dodatno potvrđuje i tvoj identitet pomoću tokena ili lozinke (ne treba ga zamijeniti s kontrolnom znamenkom na poleđini kreditne kartice). Ako nemaš 3-D-Secure kod, za daljnje upute svakako se javi svojoj banci.
KAKO DA PRILIKOM ONLINE KUPNJE OZNAČIM KOLIKO RATA ŽELIM?
Odabir plaćanja u košarici treba biti ‘kartice’. Nakon klika na zeleno dugme ‘Završi narudžbu’ otvara se CorvusPay sučelje za plaćanje karticama. Odabir rata se nudi na platnoj formi tek nakon unosa broja kartice - unosi se broj kartice, datum isteka kartice i CVV broj, bira se broj rata i potom vrši plaćanje.
ZANIMA ME KADA UKUCAM SVE PODATKE O NAČINJU PLAĆANJA DA LI ME POSLIJE PITA ZA RATE, DA NE BI SLUČAJNO OTIŠLO ODMAH NA NAPLATU?
Sustav će te preusmjeriti na CorvusPay sučelje za plaćanje i ponuditi ti mogućnost odabira 2-12 rata.
ZBUNJENA SAM TIME ŠTO SE NOVAC UPLAĆUJE NA RAČUN TVRTKE INDIGO SVIJET D.O.O., A KUPUJEM NA ZEBRA.HR.
Tvrtka Indigo svijet d.o.o. vlasnik je internetske trgovine Zebra.hr
DA LI PLAĆAM CARINU NA NARUČENE PROIZVODE?
Ne, carinu na naručene proizvode ne plaćaš jer se skladišta naših partnera nalaze unutar Europske unije.
KAKO MOGU IZVRŠITI NARUDŽBU?
Proces narudžbe je krajnje jednostavan – željeni artikal dodaj u košaricu i zatim slijedi daljnje korake u našoj web trgovini.
UBACIVANJE ARTIKLA U KOŠARICU
- Željeni artikal dodaj u košaricu klikom na dugme 'Dodaj u košaricu'.
- U skočnom prozoru odaberi željenu opciju klikom na dugme 'Nastavi pregledavati' ili 'Dovrši kupovinu'.
- Klik na 'Dovrši kupovinu' vodi te na stranicu košarice.
KOŠARICA
- Klikom na dugme 'Plaćanje i dostava' otvara se stranica za unos podataka o dostavi i načinu plaćanja.
PLAĆANJE I DOSTAVA
- Unesi adresu dostave.
- Odaberi način plaćanja.
- Označi kućicu 'Prihvaćam Uvjete korištenja'.
- Klikni na zeleno dugme 'Završi narudžbu'.
> U slučaju plaćanja Paypalom nakon klika na zeleno dugme ‘Završi narudžbu’ otvara se Paypal sučelje za logiranje i/ili uplatu. Nakon uplate na svoj e-mail ćeš primiti potvrdu o izvršenoj narudžbi.
> U slučaju kartičnog plaćanja nakon klika na zeleno dugme ‘Završi narudžbu’ otvara se Corvus sučelje za plaćanje karticama, gdje ćeš u traženom polju unijeti željeni broj rata i podatke o kartici. Klikom na zeleno dugme 'Plati' izvršena je uplata nakon čega ćeš na svoj e-mail primiti potvrdu o izvršenoj narudžbi.
NE SNALAZIM SE U WEB SHOPU, MOGU LI NAPRAVITI NARUDŽBU DRUGIM PUTEM?
Naravno, pošalji nam e-mail koji sadrži: ime i prezime, adresa, poštanski broj i mjesto, mobitel i šifra/naziv artikla.
U odgovoru ćemo ti poslati upute za plaćanje.
ZAŠTO PLAĆAM MANIPULATIVNI TROŠAK KOD PLAĆANJA POUZEĆEM?
Zbog troškova međuskladištenja za plaćanje pouzećem potrebno je platiti manipulativni trošak u iznosu 10,61 EUR (PDV uključen), kako je navedeno u Uvjetima korištenja te također prikazano i u opisu proizvoda, košarici i potvrdi same narudžbe. Napominjemo da kod ostalih načina plaćanja ovaj trošak ne postoji.
SIGURNOST KUPNJE
DA LI JE NARUČIVANJE KOD VAS SIGURNO? KAKO DA ZNAM DA OVO NIJE NEKA PREVARA?
Nosilac smo oznake povjerenja 'Certified Shop Premium' kao pouzdan i provjeren web trgovac.
Svjesni smo raznih pokušaja prevare prilikom kupnje putem interneta. Zato uvijek ističemo da naša tvrtka postoji dugi niz godina te imamo 20 godina iskustva u prodaji putem interneta. Naše se poslovanje lagano može provjeriti putem interneta i sudskog registra, nikad nismo imali blokada ni ikakvih problema u podmirivanju svojih obveza. Naposljetku, doneseni su zakoni koji štite prava kupaca, a na koja se uvijek možeš pozvati prilikom internet kupovine.
Provjeri podatke o našoj tvrtki INDIGO SVIJET d.o.o. na stranici Finiinfo.hr: https://www.fininfo.hr/Poduzece/Pregled/indigo-svijet/Detaljno/106492
Provjeri koliko dugo postoji domena Zebra.hr i tko je njen vlasnik na linku: https://lxrmarketplace.com/domain-age-checker-tool.html
DA LI JE PLAĆANJE KARTICAMA PUTEM VAŠE WEB TRGOVINE SIGURNO?
Da, plaćanje je 100% sigurno! Pri plaćanju na našoj web trgovini koristi se CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica.
DOSTAVA
KOLIKO KOŠTA DOSTAVA?
Dostava je besplatna, za sve artikle, neovisno o iznosu narudžbe.
KOLIKO DUGO TREBAM ČEKATI NA DOSTAVU?
Očekivano vrijeme dostave možeš pronaći u opisu proizvoda.
MOGU LI PRATITI STATUS POSLANE POŠILJKE?
Za artikle čija šifra počinje sa 'VD' broj za praćenje paketa i kontakt broj dostavne službe proslijedit ćemo Vam na mail nakon što ga prijevoznik aktivira u svom sustavu. Za artikle čija šifra počinje sa 'TI' primit ćete SMS sa brojem za praćenje. Za sve ostale proizvode broj za praćenje moguće je dobiti na upit.
ŽELIM DA ME DOSTAVNA SLUŽBA NAZOVE PRIJE ISPORUKE
Uobičajena praksa dostavnih službi je takva da ne vrše poziv prije isporuke, no pošalji nam upit i proslijedit ćemo ti kontakt broj dostavljača kako bi ga mogao osobno kontaktirati i dogovoriti termin i lokaciju isporuke.
ŽELIM HITNU ISPORUKU NARUČENIH PROIZVODA
Iz razloga jer se roba dostavlja izravno sa skladišta dobavljača/proizvođača iz EU, brža dostava zbog udaljenosti, same pripreme ili drugih tehničkih razloga jednostavno nije moguća.
TKO VRŠI DOSTAVU?
Ovisno o pojedinom dobavljaču/proizvođaču, dostavu vrše službe DPD, GLS, Overseas, Intereuropa, Gebrüder Weiss, HP, Englmayer, UPS, DHL i In time.
POVRATI I REKLAMACIJE
DA LI SE ROBA MOŽE VRATITI U SLUČAJU DA NAM NE ODGOVARA KVALITETA ILI JE NPR. RAZBIJENO ITD.?
> POVRAT NEŽELJENE ISPRAVNE ROBE
Kupac ima pravo odustati od kupnje unutar 14 dana od datuma preuzimanja paketa, iz bilo kojeg razloga i bez objašnjena, osim ako se radi o robi izrađenoj prema narudžbi. Kupcu se vraća puni iznos uplate, a trošak povrata proizvoda snosimo mi.
> REKLAMACIJA ZBOG DOSTAVLJENE OŠTEĆENE ROBE
Ako su proizvodi oštećeni u transportu ili ako sadržaj pošiljke ne odgovara narudžbi, isti će biti vraćen dobavljaču/proizvođaču o našem trošku, a novi će bez dodatne naplate biti poslan u najkraćem mogućem roku.
PRIMIO SAM SAMO JEDAN DIO PROIZVODA / DIJELOVA…
Ponekad, zbog ograničenja veličine u dostavnim vozilima, paketi mogu doći u više različitih termina, bez obzira radi li se i o samo jednom proizvodu. Svakako pričekaj da pristignu ostali paketi.
NA KOJU ADRESU MOGU VRATITI PROIZVOD?
U slučaju povrata ili reklamacije molimo da ne vraćaš samoinicijativno proizvod na našu adresu jer će biti odbijen i dobit ćeš ga natrag iz razloga jer mi ne skladištimo robu. Pričekaj da te kontaktiramo u vezi daljnjeg dogovora.
VAŽNA NAPOMENA: Ako si originalne kutije bacio, možeš koristiti zamjenske, ali nam je zbog dostavnih procedura vrlo bitno da proizvod bude spakiran U JEDNAKOM BROJU KUTIJA U KOJEM JE DOSTAVLJEN te da nam unaprijed javiš dimenzije i težinu paketa (ako nisu originalni).
ŽELIM VRATITI PROIZVOD NO BACIO SAM ORIGINALNU KUTIJU
Napominjemo da je dužnost kupca da proizvod upakira u kartonsku kutiju (ukoliko je izvorno tako i zaprimljen), jer u suprotnom dostavna služba ima pravo odbiti preuzimanje (razlog=nepravilno pakiranje)! Ukoliko si proizvod izvorno zaprimio u više pakiranja (kutija) povratak moraš osigurati u tom istom broju kutija iz razloga jer neki dobavljači uvjetuju da broj izvornih dostavnih naloga mora odgovarati broju naloga za prikup, kako bi se pravilno evidentirao povrat. Ukoliko nisi u mogućnosti vratiti proizvod u originalnim kutijama, molimo osiguraj zamjenske kutije odgovarajućih dimenzija. Molimo te da nam unaprijed javiš dimenzije i težinu paketa (ako nisu originalni).
U PAKETU NISAM PRIMIO RAČUN
Račun ćeš primiti odvojeno, putem e-maila.
TEHNIČKA PITANJA I OSTALO
MOŽETE LI ME NAZVATI?
Molim uzmi u obzir da komuniciramo isključivo pismenim putem kako bismo mogli što kvalitetnije odgovarati na upite naših kupaca (kako smo prodavatelj uistinu široke palete proizvoda, u pravilu nam treba neko vrijeme za doći do odgovora na pitanja o proizvodima, što je onda nezgodno u telefonskoj komunikaciji) te radi transparentnosti komunikacije u svrhu obostrane dobrobiti.
IMAM SPECIFIČNO PITANJE KOJE NIJE SADRŽANO U OPISU PROIZVODA
Kako nemamo direktan kontakt s proizvodima, već opise proizvoda automatski preuzimamo sa internetskih stranica dobavljača/proizvođača, na neka specifična tehnička pitanja, na žalost, ne možemo dati odgovore. No svakako ćemo se potruditi saznati odgovor od dobavljača/proizvođača.
ZAŠTO SU CIJENE POJEDINIH ARTIKALA NIŽE U USPOREDBI SA SLIČNIM ARTIKLIMA NA TRŽIŠTU?
Djelatnost internet trgovine na web stranici www.zebra.hr obavlja se na način da se naručeni proizvodi bez skladištenja izravno od dobavljača/proizvođača dostavljaju kupcima. Samim time, zbog nižih manipulativnih troškova (nemamo troškove poput najma salona, prodavača, skladištara), cijene pojedinih proizvoda su konkurentne.
DA LI NUDITE USLUGU MONTAŽE NAMJEŠTAJA/PROIZVODA?
Ne, proizvodi su namijenjeni za samostalno montiranje, prema uputama koje dolaze unutar pakiranja.
POŠTOVANI, POSJEDUJEM VAŠ PROIZVOD, KLUPE ZA POHRANU OD BAGREMOVOG DRVETA. MOLIM VAS ZA INFORMACIJU NA KOJI NAČIN ODRŽAVATI DRVO, ČIME GA PREMAZIVATI?
Na tržištu u trgovinama bojama i lakovima postoje specijalna ulja za drveni namještaj u dvjema nijansama (tamnija i svjetlija) koju je dovoljno jednom mjesečno ili rjeđe pamučnom krpom nježno utrljati, a potom suhom krpom ulaštiti sve površine od prirodnog drveta. Prije korištenja bilo kojeg sredstva za čišćenje, najprije testirajte sredstvo na nekoj manjoj površini kako biste bili sigurni da neće oštetiti drvo. Kod korištenja sredstava za čišćenje obavezno prije pročitajte upute. Koristite preporučenu količinu sredstva za čišćenje drveta te spužvicu i/ili mekanu krpu kako biste utrljali sredstvo za čišćenje.
Postupak: Natopite spužvicu uljem za drvo i utrljajte na drvenu površinu pazeći pritom da prekrijete sve suhe dijelove. Nanosite ulje u smjeru vlakna. Pustite da se upija 20-ak minuta prije nego uklonite višak. Dodatno ulaštite površinu čistom mekom krpom.
Nanošenje ulja učinit će površine privremeno sjajnijima i malo tamnijima, što će nestati kako se drvo isušuje. Na prirodnom drvetu izbjegavajte koristiti bilo kakve sapunice jer će njihova lužina s vremenom drvetu oduzeti prirodni sjaj. Bilo bi idealno kada bi tijekom zimske sezone klupa stajala u zatvorenom prostoru ili bila prekrivena vodonepropusnom ceradom.