PLAĆANJE I PROCES NARUČIVANJA
PLAĆANJE I PROCES NARUČIVANJA
DA LI JE MOGUĆE PLAĆANJE POUZEĆEM?
Plaćanje pouzećem moguće je za veći dio asortimana. Ukoliko je za pojedini proizvod moguće plaćanje pouzećem, obavijest o istome će biti navedena u opisu proizvoda.
KAKO MOGU DOĆI DO PROMO KODA?
Pogledaj slikovnu uputu. U košarici je, u predviđeno polje za unos kupon koda, potrebno upisati riječ PROMO. Napomena: kupon kod vrijedi samo za ove artikle.
KOJI SU DOSTUPNI NAČINI PLAĆANJA?
a) POUZEĆEM - moguće je za veći dio asortimana. Ukoliko je za pojedini proizvod moguće plaćanje pouzećem, obavijest o istome će biti navedena u opisu proizvoda.
b) VIRMANOM/OPĆOM UPLATNICOM (internet bankarstvo, mobilno bankarstvo, banka, pošta i sl.)
c) KARTICAMA JEDNOKRATNO: Visa, MasterCard, Maestro, Diners, DiscoverCard
d) KARTICAMA OBROČNO 2-12 rata:
– MasterCard kreditnim, Visa debitnim i kreditnim karticama Zagrebačke banke
– Maestro, Visa Inspire i Premium Visa karticama PBZ-a
– Diners
– Maestro debitnim karticama sljedećih banaka:
- Erste&Steiermarkische bank d.d.
- Sberbank d.d.
- Kent Banka
- Kreditna Banka Zagreb d.d.
- Slatinska banka d.d.
DA LI JE MOGUĆE DA NAM DOSTAVITE PONUDU? PLAĆANJE BI IZVRŠILI PUTEM PONUDE/PREDRAČUNA?
Naravno, pošalji nam podatke o tvrtki - naziv, adresu i OIB.
MOGU LI DOBITI R1 RAČUN?
Da, prilikom narudžbe, u koraku Plaćanje i dostava, označi kućicu 'Želim R1 račun' i unesi naziv i OIB tvrtke.
MOGU LI DOBITI E-RAČUN?
Da, prilikom narudžbe, u polju komentara, unesi napomenu da trebaš e-Račun.
IZVRŠIO SAM UPLATU KARTICOM ALI NISAM DOBIO POTVRDU NARUDŽBE NA E-MAIL
Ponekad se dogodi da sustav ne pošalje potvrdu automatski, moguće je da je da si prerano zatvorio browser nakon izvršene uplate u CorvusPay sustavu. Slobodno nas kontaktiraj pa ćemo ponoviti slanje.
PRILIKOM PLAĆANJA KARTICOM SUSTAV ME TRAŽI 3-D SECURE KOD
3-D Secure je postupak za dodatnu sigurnost prilikom online plaćanja kreditnim karticama. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program tvoja banka, uz valjanost same kartice, dodatno potvrđuje i tvoj identitet pomoću tokena ili lozinke (ne treba ga zamijeniti s kontrolnom znamenkom na poleđini kreditne kartice). Ako nemaš 3-D-Secure kod, za daljnje upute svakako se javi svojoj banci.
KAKO DA PRILIKOM ONLINE KUPNJE OZNAČIM KOLIKO RATA ŽELIM?
Odabir plaćanja u košarici treba biti ‘kartice’. Nakon klika na zeleno dugme ‘Završi narudžbu’ otvara se CorvusPay sučelje za plaćanje karticama. Odabir rata se nudi na platnoj formi tek nakon unosa broja kartice - unosi se broj kartice, datum isteka kartice i CVV broj, bira se broj rata i potom vrši plaćanje.
ZANIMA ME KADA UKUCAM SVE PODATKE O NAČINJU PLAĆANJA DA LI ME POSLIJE PITA ZA RATE, DA NE BI SLUČAJNO OTIŠLO ODMAH NA NAPLATU?
Sustav će te preusmjeriti na CorvusPay sučelje za plaćanje i ponuditi ti mogućnost odabira 2-12 rata.
ZBUNJENA SAM TIME ŠTO SE NOVAC UPLAĆUJE NA RAČUN TVRTKE INDIGO SVIJET D.O.O., A KUPUJEM NA ZEBRA.HR.
Tvrtka Indigo svijet d.o.o. vlasnik je internetske trgovine Zebra.hr
DA LI PLAĆAM CARINU NA NARUČENE PROIZVODE?
Ne, carinu na naručene proizvode ne plaćaš jer se skladišta naših partnera nalaze unutar Europske unije.
DOŠLO MI JE DA MORAM PLATITI CARINU 2,99 €, A TO NIGDJE NISTE SPOMENULI
Za tvoju narudžbu u našoj trgovini nisi ni u kojem slučaju dužan plaćati carinu, budući da je svo naše poslovanje unutar Europske unije. Ljubazno molimo da provjeriš radi li se o nekoj drugoj kupnji u nekoj drugoj trgovini. Postoji mogućnost i da se radi o spam poruci, koja također nije vezana za našu trgovinu, te sugeriramo da budeš na oprezu.
KAKO MOGU IZVRŠITI NARUDŽBU?
Proces narudžbe je krajnje jednostavan – željeni artikal dodaj u košaricu i zatim slijedi daljnje korake u našoj web trgovini.
UBACIVANJE ARTIKLA U KOŠARICU
- Željeni artikal dodaj u košaricu klikom na dugme 'Dodaj u košaricu'.
- U skočnom prozoru odaberi željenu opciju klikom na dugme 'Nastavi pregledavati' ili 'Dovrši kupovinu'.
- Klik na 'Dovrši kupovinu' vodi te na stranicu košarice.
KOŠARICA
- Klikom na dugme 'Plaćanje i dostava' otvara se stranica za unos podataka o dostavi i načinu plaćanja.
PLAĆANJE I DOSTAVA
- Unesi adresu dostave.
- Odaberi način plaćanja.
- Označi kućicu 'Prihvaćam Uvjete korištenja'.
- Klikni na zeleno dugme 'Završi narudžbu'.
> U slučaju plaćanja Paypalom nakon klika na zeleno dugme ‘Završi narudžbu’ otvara se Paypal sučelje za logiranje i/ili uplatu. Nakon uplate na svoj e-mail ćeš primiti potvrdu o izvršenoj narudžbi.
> U slučaju kartičnog plaćanja nakon klika na zeleno dugme ‘Završi narudžbu’ otvara se Corvus sučelje za plaćanje karticama, gdje ćeš u traženom polju unijeti željeni broj rata i podatke o kartici. Klikom na zeleno dugme 'Plati' izvršena je uplata nakon čega ćeš na svoj e-mail primiti potvrdu o izvršenoj narudžbi.
NE SNALAZIM SE U WEB SHOPU, MOGU LI NAPRAVITI NARUDŽBU DRUGIM PUTEM?
Naravno, pošalji nam e-mail koji sadrži: ime i prezime, adresa, poštanski broj i mjesto, mobitel i šifra/naziv artikla.
U odgovoru ćemo ti poslati upute za plaćanje.
ZAŠTO PLAĆAM MANIPULATIVNI TROŠAK KOD PLAĆANJA POUZEĆEM?
Zbog troškova međuskladištenja za plaćanje pouzećem potrebno je platiti manipulativni trošak u iznosu 11,99 EUR (PDV uključen), kako je navedeno u Uvjetima korištenja te također prikazano i u opisu proizvoda, košarici i potvrdi same narudžbe. Napominjemo da kod ostalih načina plaćanja ovaj trošak ne postoji.