Zebra.hr kontakt
Za najbrži odgovor pogledajte naš Popis čestih pitanja. Ako na popisu ne pronađete odgovor na Vaše pitanje, ili ukoliko imate potrebu za dodatnim informacijama o određenom proizvodu, želite zatražiti ponudu, izvršiti povrat kupljenog proizvoda ili podnijeti reklamaciju, slobodno nas kontaktirajte putem donjeg kontakt-obrasca.
Radno vrijeme korisničke službe je ponedjeljak-petak. Odgovaramo na upite po redu pristizanja. Nastojimo odgovoriti unutar istog radnog dana, no molimo Vas za strpljenje jer zbog čekanja odgovora od strane dobavljača ili opsega posla to može biti i nešto duže. Hvala Vam na razumijevanju!
IMATE UPIT O PROIZVODU?
Molimo Vas da obavezno navedete šifru ili link proizvoda ako se Vaš upit odnosi na određeni proizvod.
TRAŽITE PONUDU?
Izdajemo R1 i e-račune poslovnim korisnicima i javnim ustanovama. Molimo Vas da nam dostavite sljedeće informacije:
- Ime i prezime/naziv tvrtke:
- Ulica i kućni broj:
- Mjesto:
- Poštanski broj:
- OIB (OIB tvrtke ili osobni identifikacijski broj vezan za vaš obrt):
- Broj mobilnog telefona:
- Napomena (ukoliko ste obveznik e-računa):
IMATE REKLAMACIJU?
Prije podnošenja reklamacije, molimo Vas da provjerite jeste li Vašu narudžbu izvršili putem naše web-trgovine Zebra.hr, čiji je vlasnik tvrtka INDIGO SVIJET d.o.o.
Naime, često nas zamjenjuju s drugim web-trgovinama koje imaju sličan naziv.
- Navedite broj narudžbe ili broj računa:
- Navedite detaljan opis problema:
- Molimo vas da priložite slike eventualnih oštećenja:
ADRESA SJEDIŠTA TVRTKE (MOLIMO NE DOLAZITI OSOBNO): INDIGO SVIJET d.o.o., Lepavinski put 7, 10090 Zagreb
Osnovne informacije o našoj tvrtki dostupne su OVDJE.
ADRESA ELEKTRONIČKE POŠTE: prodaja@zebra.hr
Pošaljite nam poruku ili upit
|Za detalje načina prikupljanja, čuvanja i obrade osobnih podataka pogledajte OVDJE. |