PAŽNJA: ZABUNA S OSTALIM "ZEBRA" TRGOVINAMA:
Prije slanja upita/reklamacije, molimo vas da provjerite jeste li kupovali isključivo putem naše web stranice Zebra.hr (vlasnik: INDIGO SVIJET d.o.o., Zagreb - ti podaci se trebaju nalaziti na vašem računu).
Često nas miješaju s drugim trgovinama sličnog imena, što dovodi do zabune i nepotrebnog gubitka vremena.

RADNO VRIJEME KORISNIČKE SLUŽBE:

Ponedjeljak-petak
Odgovaramo na upite po redu pristizanja. Trudimo se odgovoriti unutar istog radnog dana, no zbog opsega posla i čekanja informacija od dobavljača, to ponekad može potrajati.  

VAŽNA NAPOMENA – TELEFONSKA KOMUNIKACIJA

Naša korisnička služba ne nudi telefonsku podršku, već isključivo komunicira pismenim putem - putem e-maila i kontakt obrasca.

Kako osiguravamo najučinkovitiju podršku za vas?

Razumijemo da biste u određenim situacijama, posebno prilikom prve kupnje ili u slučaju reklamacije, možda željeli izravno razgovarati s našim timom. Međutim, kako bismo osigurali najučinkovitiju i najtočniju podršku za naš ogroman asortiman proizvoda (preko 340.000 artikala), velik broj narudžbi te složenost naših procesa, specijalizirali smo se za pisanu komunikaciju. Ovaj pristup omogućuje nam da:

  • Evidentiramo svaki detalj – svaki aspekt vašeg upita ostaje zabilježen radi precizne obrade.
  • Ubrzamo komunikaciju s dobavljačima i dostavnim službama – pisani trag olakšava brzu razmjenu informacija, uključujući prijevode i dokumentaciju.  
  • Efikasnije rješavamo reklamacije – jasna pisana dokumentacija (opis problema, fotografije) ubrzava postupak. 
  • Pružamo provjerene informacije – naši odgovori temelje se na točnim podacima, što smanjuje mogućnost nesporazuma.
  • Održavamo transparentnost u složenim procesima – kao posrednici, ovisimo o politikama dobavljača i nemamo potpunu kontrolu nad svim fazama dostave i kontrole kvalitete. Pisanom komunikacijom osiguravamo preciznost i smanjujemo rizik od emocionalnih napetosti koje ponekad prate telefonske razgovore, a koje mogu otežati pronalaženje rješenja. Pisana komunikacija omogućuje nam da vam pružimo detaljne, korak-po-korak odgovore, osigurava transparentnost cijelog procesa i daje vam pisanu evidenciju naše korespondencije za buduću upotrebu.  

KAKO DO BRZOG ODGOVORA?

Pogledajte Popis čestih pitanja OVDJE.
Ako trebate dodatnu pomoć – pišite nam na prodaja@zebra.hr ili ispunite kontakt obrazac.

UPITI O PROIZVODU

Da bismo vam pomogli što brže, obavezno navedite:

  • Šifru proizvoda ILI
  • Direktan link na proizvod.
     

TREBATE PONUDU ZA POSLOVNE KORISNIKE?

Izdajemo R1 i e-račune poslovnim korisnicima i javnim ustanovama. Dostavite nam:

  • Ime i prezime/naziv tvrtke
  • Ulica i kućni broj
  • Mjesto
  • Poštanski broj
  • OIB (OIB tvrtke ili osobni identifikacijski broj vezan za vaš obrt)
  • Broj mobitela
  • Napomenu ako ste obveznik e-računa
     

REKLAMACIJE / POVRATI

Za bržu obradu, priložite:

  • Broj narudžbe ili broj računa
  • Detaljan opis problema ili razlog povrata proizvoda
  • Fotografije oštećenja (ako su prisutne)

PODACI O TVRTKI

ADRESA SJEDIŠTA TVRTKE (nije prodajno mjesto): INDIGO SVIJET d.o.o., Radnička cesta 20, 10000 Zagreb
Osnovne informacije o našoj tvrtki dostupne su OVDJE.
ADRESA ELEKTRONIČKE POŠTEprodaja@zebra.hr
 

Pošaljite nam poruku ili upit

*
*
*


* Polja označena zvjezdicom su obavezna

|Za detalje načina prikupljanja, čuvanja i obrade osobnih podataka pogledajte OVDJE. |